Kad slijepac place.............

31 kolovoz 2007




Jedan od meni jako dragih gitarista Jeff Healey , kanadjanin!
Poznat po tome sto je slijep od prve godine zivota jednako kao i po specificnom nacinu sviranja gitare.Za njega se uistinu moze reci da svira bluz iz duse...... s toga i ne cudi da je ovdje sa Gillanom izveo "When a Blind man cries"


If youre leaving close the door.
Im not expecting people anymore.
Hear me grieving, Im lying on the floor.
Whether Im drunk or dead I really aint too sure.
Im a blind man, Im a blind man and my world is pale.
When a blind man cries, lord, you know there aint no sadder tale.

Had a friend once in a room,
Had a good time but it ended much too soon.
In a cold month in that room
We found a reason for the things we had to do.

Im a blind man, Im a blind man, now my room is cold.
When a blind man cries, lord, you know he feels it from his soul.


Ako odlazis, zatvori vrata
Ja vise ljude ne ocekujem
Vidi me ucviljena, lezim na podu
Jesam li mrtav ili pijan vise nisam siguran
Ja sam slijepac, Ja sam slijepac
I moj svijet je izblijedio
Kad slijepac place, Gospode, znas da nema tuznije price

Jednom sam imao prijatelja u sobi
Bilo je dobro ali je prebrzo zavrsilo
U hladnom mjesecu u toj sobi
Pronasli smo razloge za stvari koje smo morali uciniti


Ja sam slijepac, Ja sam slijepac
Moja soba je sada hladna
Kad slijepac place, oh Gospode, znas da osijeca iz dubine duse

<< Arhiva >>